Post by abgireatofor on Feb 3, 2022 21:28:45 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Dash 2: Sonic Boom 2022 version ▞▞▞
Ik heb dit spel een aantal jaren geleden gespeeld en heb wat vooruitgang geboekt. Ik heb het onlangs opnieuw geïnstalleerd en alles is verloren. Dat is niet eens het ergste. Sinds ik een nieuw spel begon, vroeg het me om een personage te kopen met de 180 rode ringen die het spel me gaf. Het bleef op de een of andere manier achter en klikte twee keer op het personage, dus het laadde 360 rode ringen op. Dus nu heb ik -180 rode ringen. Ja, negatieve ringen. Elke nieuwe ring die ik verzamel, verlaagt het negatieve getal.
Heel leuk spel
Ik denk dat deze game erg cool is, ik bedoel de offline modus, maar de online modus is de ergste, ik kan de evenementen niet eens spelen, maar ze vertellen me dat ze allemaal klaar zijn, maar ze zijn net begonnen met het evenement, jullie moeten serieus de online modus upgraden
Ik kan niet eens synchroniseren met mijn Google-account om de voortgang op te slaan, ik krijg alleen een leeg wit laadscherm wanneer ik probeer mijn account toe te voegen
Waarom krijg ik te horen dat google + niet kan inloggen op mijn google games-profiel, en waarom zie ik 0/20 op mijn prestaties als in de game wordt aangegeven dat ik er 14 heb?
Deze game is verschrikkelijk, kinderen moeten zo hard werken om hun favoriete personage te krijgen 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡😡😡
Het is een geweldig spel, maar voeg zilver toe, met de kracht om elke keer dat je rolt voorwerpen op te tillen, elke keer 10 seconden af te koelen en zijn lopende animatie zou hem een beetje van de grond moeten laten zweven. Ik smeek je, voeg hem alsjeblieft toe, al is het maar volgend jaar. Ik krijg altijd schaduw, dus voeg zilver toe.
Geweldig
Heel leuk dat Shadow ook er bij is.
Ik speelde dit verdomd goed op mijn kindle-vuren, maar de tutorial is super vervelend. Ik wil mijn ringen niet uitgeven aan een nieuw personage en de hele tutorial doornemen, het maakt me echt boos. En de advertenties staan altijd in de weg
Dit is erg goed. Werkelijk. Voeg alsjeblieft meer activiteit toe. Zones, badniks, muziek. Het zou fantastisch zijn.
Het is helemaal geen slecht spel. Het is in ieder geval beter dan metro surfen en al die soortgelijke games is het best een goede game. Ik hou van de gameplay en karakters, vooral sonic en sticks
ik ben dol op dit spel, maar het zal mijn karakters niet doen herleven om taken te voltooien of in het algemeen. dit moet worden opgelost. Ik ben nu 4 keer de voltooiing van mijn speciale taken ontzegd en het wordt frustrerend.
Sonic dash 2 sonic boom mod apk 1.3.3
Graphics zijn een goede game, een beetje slecht, maar helemaal geen goed vervolg en ik verwijder dit en keer terug naar de eerste game omdat dat een og-game was voor veel hackers en ik keer niet eerder terug naar deze game
Ik vind het een best wel leuk spel om te spelen, maar hij stottert bij mij heel vaak.
Sonic Dash 2: Sonic Boom Mod: 100 ٪ تعمل على 11304 الأجهزة, صوت بواسطة 33, طورت بواسطة Sega, Lock gold coins and red rings are 100100100!..
mijn niveau is gereset naar niveau 2. ik verloor mijn 4 niveau sonic en knokkels. en ik verloor mijn sprites. en vergeet de rode ringen niet. alsjeblieft dev team, doe hier iets aan.
Een geweldig spel, maar er zijn te veel advertenties. Zoals na één run, zal het 2 advertenties achter elkaar afspelen die 20 seconden duren. Eén advertentie per 20 runs zou goed zijn voor degenen die verslaafd zijn aan het spel. Naar mijn mening waren de advertenties te veel voor mij en moest ik de game verwijderen. Ik kan later opnieuw installeren als er minder advertenties zijn.
'gebruik één sprite'...... Hoe???
Ik ben dol op dit spel, het is leuk om te spelen als je je verveelt
Ik vind dit spel echt heel leuk. Deze game wordt saai omdat de gebeurtenissen zich herhalen en voeg alsjeblieft meer karakters toe
Deze game is de beste game in het sega-universum
Het is nogal saai. De gebeurtenissen voelen niet als gebeurtenissen. Het zijn niet eens evenementen! Ik bedoel, het 500 keer raken van Eggman is niet iets waar je enthousiast over zou zijn. Dat geldt ook voor het raken van 200 objecten met Dash. Idk, misschien denk ik gewoon dat het geluid van Boom Sonic-spreken het meest irritante ding ter wereld moet zijn.
Voor een Sonic Boom-game zijn de personages vrij stil. Dat is geweldig! Het is niet zo goed als het origineel, maar als je van de eerste houdt, moet je deze eens proberen.
Leuk, goede graphics en besturing. Kan geen verbinding maken met Facebook. Een beetje repetitief. De evenementen zijn leuk, win sterren en personages en competitief. De paden zijn keer op keer hetzelfde. Maar nogmaals, het is een eindeloos hardloperspel.
Dit spel is leuk
Ik vind dit leuk, waarom moest ik 180 sterringen op één personage gebruiken terwijl ik er Tails mee had kunnen kopen.
Mdyfue
Was tevreden totdat ik van telefoon wisselde. Sonic zegt dat ..citaat "Google Play-prestaties zijn verwijderd uit de game en niet langer kunnen worden voltooid." Ik heb geld uitgegeven aan dit spel en daar slaan ze me mee. Kijk of je nog een dubbeltje van mij krijgt, Sonic. Ze krijgen je geld en laten je hangen ... koper pas op.
werk deze game bij met meer personages, nieuwe zones, meer race-arena's
Race at lightning speeds across seven classic zones as Sonic the Hedgehog. ... the first release of Sonic The Hedgehog that gave Sonic his spin dash move,
Verbazingwekkende game, er zijn niet veel gebreken, behalve het feit dat er elke 1-2 ronden een advertentie is, een ander ding dat ik aanbeveel toe te voegen, is racen met meerdere spelers in plaats van alleen een leaderboard. Over het algemeen is het spel 10/10 en ik zou het zeker aanraden aan mensen die van Sonic houden.
Was heel leuk, maar laadt niet meer🍊
Ik ben dol op deze game, maar het punt is dat het geen servergame is. Ik vind Sonic leuk, het zijn gewoon niet echt servers. Dat vind ik goed, want ze doen het allemaal in een servergame. Ik vind het geweldig hoeveel je in de game kunt doen, maar Sonic - ik vind veel meer niet echt meer wegen, maar ik vind veel leuk omdat je in de toekomst veel dingen kunt bouwen en doen misschien vind ik dit spel leuker let op: ik ben meer een serverpersoon
ik hou meer van het evenement omdat ik personages kan ontgrendelen
Tot ze alles aanpasten. Je hebt nu een maximum van 5 speciale munten per dag, de globale vermenigvuldiger is verminderd zodat je nooit meer voor je eigen record kan gaan. 2 euro verspeeld, maar nu houdt het op, jammer.
Het is echt geweldig geen glitches ga zo door met het geweldige werk en voeg meer karakters toe
Een super spel nu installeren
Sonic Runners Adventure Sonic Jump Sonic Dash 2: Sonic Boom the Crocodile, ... Sonic the Hedgehog Sonic Dash Sonic Runners Sonic Forces Amy Rose, Sonic,
Ik speel het graag. Ik was dol op mijn Sprite
b en
bovenkant
Super spel
Hele leuke en mooie foto's van jou en je familieleden voor je familie en vrienden met vrienden en familieleden voor je familie v goede wensen voor
Raad je aan het te installeren
Sonic West, Oud-West, how does that sound? Sonic West download apk free. ... Sonic Dash 2 Sonic Boom · 4.2 - Free · Skins Sonic for Minecraft PE.
Het spel laadt en stopt hij ermee Hhhheeeeel stooom