Post by abgireatofor on Feb 3, 2022 21:34:43 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke gull hack ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Flotte spillpriser er vanvittige for hva du får
Vil ikke overføre til ny telefon. Jeg har spurt flere ganger om hjelp, men alt jeg får er autosvar. Jeg har gjort. Flere ganger
Jeg har spilt dette spillet siden lanseringen. Elsket dette spillet før de la til betalingsmurer bak legendarer/helter/utstyr. Begivenhetene for å låse opp Zeus/necromancer er umulig å vinne uten å bruke penger. Legendarisk fallrate har blitt forferdelig. Du bør kunne investere tiden din og låse opp alt i spillet, ikke kjøpe et 3-dagers pass for å låse opp en enkelt enhet. Fjern disse betalingsmurene og jeg begynner å spille igjen, hør på publikummet ditt, vi er veldig frustrerte over atm. Hvorfor skulle jeg bry meg med å klatre opp stigen når det er så vanskelig å vinne mot noen som har roboter, jeg vil ikke betale for det, jeg skal kunne låse den opp med tiden jeg investerer. Hva slags spill der ute får deg til å betale for å låse opp enheter som helt klart gir urettferdige PvP-fordeler.
Kan du implementere en resirkuleringstårnfunksjon for f.eks. 50 % mana gitt tilbake eller en switch tower-funksjon siden jeg hater det når du står fast og ikke kan gjøre noe, spesielt når du får i gang et godt spill, er det en liten nedtur i spillet at vi ikke har denne funksjonen, men alt i alt et bra spill. Kan du vurdere denne ideen.
Strålende spill, veldig vanedannende, men når du kommer til rundt 5000 trofeer ser det ut til å bli umulig for en gratis spiller, matchmaking setter meg mot folk som er 5+ nivåer foran meg med et lag med legendarer som du bare ikke kan konkurrere med. Hvis matchmakingen satte meg mot spillere på samme nivå, ville jeg fortsette å spille
Det er et veldig fint spill, grafikken er fin og ideen med spillet er veldig bra
Betal mye penger, eller bli lei av det endeløse strevet etter viktige kort. Ville betalt hvis det ment full tilgang, dessverre ikke mulig. Ingen tvangsannonser og at jeg hadde det gøy en stund, er de eneste grunnene til at jeg gir den 2 i stedet for 0 stjerner.
Bare et dårlig spill. Det eneste tårnforsvarsspillet der det er en dårlig idé å lage enheter med høyere rangering. Å være annerledes er greit, å være annerledes og forferdelig er bare dumt. Avinstallert.
Fin
Spillet er definitivt morsomt, men det er et ganske tydelig gap mellom enhetens nytteverdi. Spesielt legendariske enheter. Gull må DEFINITIVT bli mer tilgjengelig.
(aka testerzero) Rangering verken g/b - vil bare advare (hvis nødvendig) at appen ga meg problemer og utløsning var en indikasjon på veldig lange tentakler... IMHO jeg liker ikke apper som blir så fast forankret! NS?
Elsker dette spillet, det er kult og enkelt, men samtidig så mye til det.. flott arbeid
Helt genialt spill. Et strategibasert pvp-forsvarstårnspill, geni. Du vinner ikke alltid selvfølgelig ikke! Du må bygge kortstokker og jobbe etter beste strategier, jeg har hatt det kjempegøy med å prøve det, absolutt få meg gjennom isolasjon. Ulemper - noe av det pengeorientert, hvis du er ute etter å raskt få ut lommeboken, ville jeg ærlig talt ha betalt £10 bare for dette spillet uten annonser og opplåsinger tilgjengelig gjennom progresjon. Jeg betalte £6/7 for bloons6 og angrer ikke.
Spillet er morsomt å spille, men hovedproblemet er at spillet krasjer når jeg prøver å se noen videoer for å kreve belønninger. Jeg har tapt satt på et stort antall belønningskister fordi spillet vil krasje ut i det nøkkeløyeblikket. Disse fokuserte krasjene skjer bare under belønningene og får meg til å tro at dette er en designet "feil" for å holde belønninger unna og prøve å få deg til å bruke penger for eventuelle gevinster. Uansett er det en dårlig ting å ha tilstede i spillet og bør være noe som rettes opp
det er et morsomt spill. Jeg kunne ikke legge den fra meg i det lengste, men den kom ut med en ny forsterket robotfyr som alle har som vil tape hvis du ikke bruker den.
Jeg liker spillet, men det er alt for få oppdrag og oppgaver. Gameification er for dårlig.. Jeg vil spille det - men etter 5 minutter har jeg gjort hver oppgave og jeg kan ikke tjene fremgang, med andre ord, ingen grunn for meg til å fortsette å spille.
Реклама этой игры включает звук на максимум, при том что весь звук в самом телефоне ВЫКЛЧН!!! Это не правильно. Осуждаю.
Perfekt så langt, jeg har ikke funnet noen lønn for å vinne situasjoner, la oss håpe det fortsetter
Spillet ser bra ut i begynnelsen, men er dessverre veldig dårlig balansert. Noen av de legendariske kortene er så sterke at hvis motstanderen din har dem, kommer du til å tape i 99 % av tilfellene. Siden det er nesten umulig å få legendariske kort bare ved å spille, blir du tvunget enten til å betale for dem under arrangementer eller til å tape hele tiden. På toppen av det for mye tilfeldig under kamper og vanlige tilkoblingsproblemer. Hvis du ikke er villig til å bruke betydelige beløp - unngå det som en pest!
Ikke legg inn en billett, de vil straffe deg. Jeg la inn en billett for å si at jeg ikke fikk en eventpremie. Ga dem tilbakemelding på hvor forferdelig premieoppsettet deres var og har siden den gang ikke vært i stand til å vinne i pvp eller få en god coop-partner. Jeg bruker til og med proklamerte beste kortstokker i pvp. Kan fortsatt ikke vinne. Ringer til Google play på denne.
Jeg har spilt av og på i ca 5 måneder. Som alle andre lønn for å vinne. Toppbyggene er alt du ser. Du trenger mye penger og lykke til for å være konkurransedyktig. Hvis du ikke har noe imot den typen spill, så nyt. For å legge til det, matchmaking er søppel. Du vil ofte finne deg selv sammenkoblet mot motstandere du rett og slett ikke kan slå.
Kjære DEV, jeg liker spillet ditt. Men jeg vil gjerne ta hensyn til spillere i PVP der spillere som bruker Shaman-kort og internettforbindelsen deres er dårlig mens han/hun er verten for spillet. Du kan ikke unnslippe Shaman-trolldommen når internett til verten er dårlig.
Jeg liker dette spillet, men det er en feil fordi jeg ikke kan spille dette spillet, etter at jeg har fullført opplæringen, stoppet ikke spillet og jeg vet ikke om det er en feil eller noe
Morsomt, fartsfylt spill, utrolig mange gratisbelønninger!!!!
Artig spill. Men det er en lønn for å vinne spillet. De burde jobbe med det og være mer overholdt med belønningene. Mitt forslag vil være å følge fotsporene til clash royale-spillet
Fin, enkel å spille, intuitiv!
Absolutt pengegrep. Ekstrem lønn for å vinne. Hver oppdatering vil få deg til å le av hvor mye de tar bare for å ha muligheten til å konkurrere i spillet. De krever bokstavelig talt å ha en sjanse til å bruke penger på å ha...en sjanse...til å få enheter som er nødvendige for å vinne.
Morsomt spill, men alvorlige balanseproblemer gjør spill i høyere ligaer monotont, ettersom bare noen få enheter har evnen til å være konkurransedyktige i sene runder. Det er også et alvorlig problem der legendariske enheter er langt sterkere enn ikke-legendariske; som sådan kan en mer dyktig spiller ofte tape mot en lavere dyktig spiller med høyere nivå og høyere rangerte enheter. Morsomt spill for en stund, men hvis du blir for god for fort, vil du ikke ha enhetene til å konkurrere effektivt. Jeg hadde det gøy, men sletter nå.
Fantastisk
Dette er et morsomt spill, men for mange betalingsvegger. Hvis du ikke kan betale for å vinne, er du dømt til en middelmådig tilværelse i dette spillet. Ikke bare henvender dette spillet seg til P2Players, men prisene de ønsker å kreve er vanvittige sammenlignet med andre spill med lignende strukturer. Jeg har ennå ikke fullført en sesongstige, og jeg spiller daglig!
Var flott, og så svekket nylig driftsavbrudd med null kommunikasjon tilliten til denne utvikleren.
Spilt i 1 år, nesten daylie. Gameplay er mye moro, men spillet vil at du skal bruke penger om og om igjen (ikke en haug med penger, mye!) Konstante oppdateringer med nye ting å kjøpe. Jeg ga spillet mange sjanser til å bli bedre, kom tilbake hver uke, men toksisiteten til dette selskapet er på et nytt nivå i mobilspillindustrien.
Har spilt i ca 5-6 måneder nå elsket spillet først, men oppdatering etter oppdatering har gjort det sååå lønnsomt å vinne. Nå har den 2 kamppasninger og en turnering som hvis du vinner får du et legendarisk kort. Det er skjult statistikk for fallrater og verst av alt du trenger for å bli kvitt et legendarisk kort for å kunne oppgradere et annet legendarisk (jeg har hatt et legendarisk kort som venter på å bli oppgradert i ca. 2 måneder nå) For å få økte belønninger fra co- op du må betale edelstener eller penger. Og det er tidsbegrenset.
Da jeg først lastet ned dette spillet, var det veldig gøy. Men dette spillet er et lønnsomt spill som gjør det nesten umulig å få legendariske kort uten å bruke penger. Og deres "spesialtilbud" koster mesteparten av tiden over $50! Dette spillet ville ha så mye potensial hvis det ikke gjorde det så vanskelig for gratis å spille spillere.
Ærlig talt er det et morsomt spill og har spilt en stund nå. Ting jeg hater er at prisene bruker for å kjøpe ting er latterlig og for ikke engang å ha alle korttalenter låst opp. Mange populære spill der ute med 99 cent til 5 $ som du kan kjøpe ting for å få virkelig gode varer. Reduser prisene dine. Jeg vil gi bedre vurdering
Spillet er gratis å spille. Nå er det den som skyver ut mest penger som vil. De har låst folk bak betalingsmurer uten noen måte å få tak i dem uten å bruke penger. De burde flere oppdateringer som legger til nye elementer, men gjett hva. Du må betale for dem. Det er latterlig. Spillere forlater stadig nå. Takk for at du ødela et bra spill.
Ok for en stund så blir gammel og sakte rangerer opp. Du kommer heller ikke utenom annonsene, du må spille annonser for å spille. I noen annonser må du trykke på annonsen for å fortsette, ellers stopper den aldri. Men ikke bekymre deg, du kan starte raskt ved å bruke hundrevis av dollar. Låst inne og kunne ikke bruke. Avinstallerte det.
Det er et morsomt spill. Bare føler at det er ki da rigget slik at folk som bruker penger vinner. Hadde bokstavelig talt omtrent 10 kamper på rad hvor motstanderen hadde nøyaktig samme oppstilling som meg. Jeg hadde flere enheter og høyere nivåer enn dem, men på en eller annen måte slaktet de fortsatt bølgen. Også sjefstribunalet er åpenbart rigget. Kan ikke fortelle deg hvor mange ganger det ville utslette hele feltet mitt, men tråkke på fienden? Flott spill bare dårlig mekanikk og rigget spilling
Mye etterslep i selve spillingen, og jeg har spilt på flere forskjellige telefoner, og jeg har aldri opplevd etterslep i et spill før dette, faktisk kostet deg en gevinst. Utgave to er overpriset butikk som jeg liker å kjøpe ting fra en god spillbutikk for å belønne utvikleren. Men det er alvorlig overpriset. Kan gi deg opptil fem dollar for et månedskort hver eneste måned til jeg blir lei av spillet. De valgte å gå overpris der de ikke får penger. Jeg har kjøpt pasninger fra tilfeldige terninger.
opplæringen er alt for lang, bør være valgfri.
Avslappende og chill, skulle ønske det var mer strategi, alt føles tilfeldig
Etter den siste oppdateringen, annonse kiste ikke gir gullmynter
Artig spill... paytowin dessverre